String

Tog en sväng förbi min loppis idag. Jag är på jakt efter någon fin vas att ha hemma. Fick en bukett rosor av mamma när hon kom ner och insåg att jag inte har något att ställa blommorna i. De gjorde sig liksom inte så bra i en kanna från Mique med ordet "mjölk" på. Insåg också att jag får blommor alldeles för sällan, men det är en annan femma..
I alla fall. Väl inne på loppisen sprang jag på en Stringhylla! En orginalare med vita gavlar och hyllplan i teak. 625 pix gick den på. Ett kap! Ska ha den i köket tänkte jag. Nu ska jag bara få min kära handyman Henrik att göra ett pit-stop hos mig på sin borrar-turné i stan (fina Lina behöver också manshjälp. Hur ska man klara sig utan en karl egentligen?)
Hyllan ska sen fyllas med en massa söta prydnadssaker som jag länge har suktat efter..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0