Virus?

För ett par dagar sen fick jag något jäkla virus-meddelande när jag satt och letade inspirationsbilder till en Event team-intervju med jobbet. Klickade på en Marilyn Monroe-bild och har sedan dess fått upp rutor från Security Center som varnar om att jag är utsatt för HÖG risk.. (Tack som fan, Marilyn)
Jag har, på mammas inrådan, bara ignorerat dessa varningar då hon tror att det endast är ett sätt att lura mig till att köpa dyra virusprogram. När jag idag knäppte på datorn så var varningarna borta!
Det finns 2 möjliga förklaringar:

1. Jag har lyckats ignorera detta virus så till den milda grad att det helt sonika har gett upp! Linnea vs. Virus 1-0.
2. Viruset har överlistat mig genom att sluta med felmeddelanden medan det i det tysta just nu käkar upp min dator innifrån, tar alla mina lösenord, länsar alla mina konton, raderar alla bilder etc. (Pliiiiis no!)


Här är förresten den omtalade ringen


Ni fårstår paniken va?

Kommentarer
Postat av: Elin Elsa

MYCKE SNYGG!!!!

2011-05-30 @ 14:04:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0