Funderingar

Några tankar på en onsdag:

VARFÖR har allt jäkla julpynt åkt fram!? Åhléns har sedan en dryg vecka julsaker till försäljning. Tidigare när jag åkte förbi Bolagret såg jag en stor skylt där det stod "Julmarknad", och min lokala fotobutik vill att man ska lämna in bilder för att göra personliga julkort.. Har det alltid varit så här stressigt? Midsommarstång ut, julgran in liksom..

VAFÖR behöver Håkan Juholt bostadsbidrag på 6000:- när han tjänar 144 000:-/mån? Kommer ihåg när jag fick ett brev från Försäkringskassan där de ville att jag skulle betala tillbaka ett bostadsbidrag från en period då jag var arbetslös eftersom jag nu, flera år senare hade ett fast jobb.. Borde man då inte reagera på F-kassan om man får in ansökningar med t.ex. namnen Juholt, Reinfeldt, Bernadotte?

VARFÖR envisas Daniel Breitholtz med att odla helskägg när det är så glest att det finns kala fläckar i!? Why, God, why?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0