En födelsedag

I torsdags firade jag födelsedag. 27 år. Rockdöden..

Dagen började med att fina Rebecca bjöd mig på lyx-frulle. Det fanns frallor, brieost, grapefrukt, croissanter, caffe latte och till och med en födelsedagsbakelse! Snacka om bortskämd!
På kvällen åt jag och tjejerna middag på Mañana. Åh, tapas i världsklass!

Och så fick jag en massa fina presenter också! Köksklocka av päronen, krukor från Cult av mormor och morfar, pedikyr av Lina, böcker av Emma P, spel av Linn, bidrag till anisktsbehandling av Rebecca, Indika, AC och Åsa.. För att inte tala om alla grattis-hälsningar! Har så många fina vänner! Man kan inte annat än gilla att fylla år..

Nu: laga veckans ranson av matlådor. Även en 27-åring måste äta..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0