En lista

1. Hur gammal är du om fem år? 33 år.
2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Ingen faktiskt. Har ledig dag och vet inte än om jag ens orkar kravla mig upp ur soffan..
3. Hur lång är du? 170 cm enligt passet (en lögn enligt Emma)
4. Vilken är den senaste filmen du sett? Lördagsfilmen pä Kanal 5 i helgen. Vet inte vad den heter dock.
5. Vem ringde du senast? Min massör.
6. Vem ringde dig senast? Min massör.
7. Hur löd det senaste sms:et du fick? "Gör det!"
8.Föredrar du att ringa eller skicka sms? Sms.
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Gifta❤
10. När såg du senast din mamma? För typ en månad sen när päronen var på besök i Gbg.
11. Vilken ögonfärg har du? Blåa.
12. När vaknade du i dag? Kl 10:00.
13. Vilken är din favoritjulsång? Hm, svårt. Hallelujah med Peter Jöback?
14. Vilken är din favoritplats? Hemma tror jag.
15. Vilken plats föredrar du minst? Vid spisen. Me needs a hemhjälp.
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Någonstans med man och barn hoppas jag.
17. Vad skrämde dig om natten som barn? Jag var rätt mörkrädd. Och ville absolut inte sova över hos folk. Det har gått över nu, tack och lov!
18. Vad fick dig verkligen att skratta senast? Mina kollegor igår på jobbet. Vi har det rätt skoj ändå.
19. Hur stor är din säng? 120cm, precis lagom.
20. Har du stationär eller bärbar dator? Den är bärbar, men jag använder mest min iPhone faktiskt.
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Med underkläder på.
22. Hur många kuddar har du i sängen? Två.
23. Hur många landskap har du bott i? Två.
24. Vilka städer har du bott i? Oxelösund, Nyköping, Göteborg och Florens.
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Barfota. Men det är alltid så jäkla kallt så jag kör mest med tofflor.
26. Är du social? Ja det tycker jag nog allt.
27. Vilken är din favoritglass? Polka. Eller Sandwich..
28. Vilken är din favoritefterrätt? Paj med vaniljsås.
29. Tycker du om kinamat? Nä. Det är så slemmigt! Och man blir matförgiftad om man äter det på flyget..
30. Tycker du om kaffe? Ja, men jag kör på snabbkaffe hemma så jag är ingen direkt finsmakare.
31. Vad dricker du till frukost? Kaffe. Snabb..
32. Sover du på någon särskild sida? Alla sidor. Men helst höger.
33. Kan du spela poker? Nej.
34. Tycker du om att mysa? Ja.
35. Är du en beroendemänniska? Nej, inte direkt.
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Ja, Ida. Och prinsessan av Norge..
37. Vill du ha barn? Ja, 2 st.
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska, lite italienska, pyttelite tyska.
39. Har du någonsin åkt ambulans? Ja.
40. Föredrar du havet eller en bassäng? Havet!
41. Vad spenderar du helst pengar på? Mig själv.
42. Äger du dyrbara smycken? Inte direkt.
43. Vilket är ditt favoritprogram på tv? Jag gillar tisdagarna på Kanal 5 från 21:00-23:00.
44. Kan du rulla med tungan? Nej.
45. Vem är den roligaste människan du känner? Delad förstaplats mellan mina vänner och pappa.
46. Sover du med gosedjur? Nej, inte sen Delle.
47. Vad har du för ringsignal? En som typ alla andra med iPhone också verkar ha.
48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? Ett par röda Converse-aktiga skor.
49. Vad har du närmast dig just nu som är rött? En påse innehållandes en ny locktång.
50. Flirtar du mycket? Inte tillräckligt.
51. Kan du byta olja på bilen? Men va? Jag vet inte ens i vilken ordning gas, broms och den andra pedalen sitter..
52. Har du fått fortkörningsböter någon gång? Nej, jag åker bara kollektivt. Fick däremot böter på vagnen en gång.
53. Vilken var den senaste boken du läste? Jag kämpar med 50 Shades of Grey av E. L. James nu, gillar inte att läsa.
54. Läser du någon dagstidning? GP, Aftonbladet och SN i mobilen.
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej.
56. Dansar du i bilen? Njä, mest sjunger.
57. Vilken radiostation lyssnade du till senast? Lyssnar otroligt sällan på radio, men jag gillar P3.
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Massagetid.
59. När var du i kyrkan senast? Förra året när Carin och Andreas gifte sig.
60. Är du lycklig? Yes ma'm!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0