Jul, jul, snart jul!

Känner på mig att det kommer bli bästa julen ever i år! Har fått ett jättebra schema så jag kommer vara ledig en hel vecka! Hinner åka hem till Nyköping, fira Willes födelsedag, fira jul m familjen (Anton kommer också hem, jihoooo!), hälsa på syrran i Sthlm, åka upp till Sundsvall, kolla innebandy mm. Fullspäckat med andra ord, men himlans kul! Längtar redan! Idag är jag äntligen ledig efter mina 10 jobbdagar i rad, och jag tänkte tjuvstarta 1:a advent lite med att hänga upp julstjärnan, städa, baka saffransskorpor och bäst av allt, lyssna på julmusik! Bra dag!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Åh, den bilden är så fin! Hoppas din nya gård blir lika vacker i vinter! Puss!

2012-11-29 @ 15:42:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0