28

Åh, sicken fin födelsedag jag hade! Började dagen med frukost med mamma, pappa och Anton. Därefter åkte jag och brorsan ner på stan för lite shopping. Lagom tills vi kom tillbaka trillade gästerna in för att fira mig med supergod smörgåstårta och blåbärspaj. På kvällen fortsatte firandet hemma hos PoLisa där mina fina vänner samlats för partaj. Sista stoppet för födelsedagskalaset blev Fika där vi stannade tills det stängde kl 02. Sån himla bra födelsedag! 
Inte nog med att jag fick en massa kärlek, uppmärksamhet och skönsång på den stora dagen så fick jag så mycket paket att jag var tvungen att ta en extra resväska hem!
Fick bl.a:
Massage
Underkläder
Överkast
Grön, asfin handväska
Ringar
Armband
Ljuslyktor
Träningsbrallor
2 skumpa (varav en rysk)
Vin
Böcker
Te och choklad
 
Så nöjd! TACK alla fina som uppvaktade mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0